Followers

Saturday, 27 August 2011

ku bertanya :(


Adakah diriku kau tak perlu lagi?
Adakah cintaku kau tak perlu lagi?
Adakah dirimu dah berubah hati terhadap diriku?
Adakah insan lain bertakhta dihatimu?
Hinggakan dirimu merubah cintamu
Benarkah janjimu yang kau beri dulu kepada diriku?
Kau pernah berkata cintamu adalah selama lamanya
Bulan menjadi saksi pada malam itu
Kau kata, kau cinta..
Sayangku dengarlah rintihan hatiku
Ingin kau kembali seperti dahulu
Kenangan di jiwa membuat ku rindu
Kepada dirimu
Kiranya diriku kau tak perlu lagi
Simpanlah kenangan cita cita di hati
Walaupun sukarku akur kali ini
Biarlahku pergi
maafkanlah ku bertanya..

Wednesday, 24 August 2011

xnk raya !!

wahh tjuk mmg xbleh blah..mne la ad org yg xnk rye kn..hahhaa.. sebut rye msti rmai yg xsbar kn..huhu..cmne persiapan raye..da ciap ke semua..mst kOrg da xsbr kn nk rye..huhu..pertama skali ak nk ucpkn selamat ary raye aidilfitri kt kOrg semua..








kOrg hepi x nk rye thun ny?ssgtah yg ak tw xd mud pun nk rye sbb dpt bju raya xcm yg diinginkan..haha..mcm2 la..bg aku, aku xtw nk hepi ke x rye thun ny..ble pk sal ary rye rase cm sayu je..xtw la npe..

ble pk puasa dah nk abis n raya dah nk dtg rasa cm nk stOp je mse ! ak xnk rye ag ! ak lOm brsedia la nk rye..lgpn sdih sbb puasa dah nk pegi..thun dpn xtw lg sempat x nk jumpe blik bulan puasa..mudah-mudahan sempat la ye...amin..

mmg bln ramadhan thun ny byk dugaan wt ak..dr mggu kedua kte puasa cmpai la ary ny mslah tu xhbs2 dtg kt aku..ak da buntu la ape yg ak hrus wt..ak hnye blh berdOa kt Allah je supaya d beri petunjuk yg terbaik wt aku..nk rye pn xd semangat la ble pk sal mslah ny..

xpela..smOga d sebalik dugaan ny terselit sedikit rahmat utk ak...n semOga rye thun ny lbh bermakne buat ak wlpn tidak seperti yg ak harap kn..




Monday, 15 August 2011

hate the hater

aii sjak ble plak ak ad hater..hehe..tp mst setiap org akn ada kn ssorg yg xpuas aty ng dyorg..ak pOm xtw npe plak bdak tu ttbe blh xpuas aty ngan aku..td kt sek tiba2 ckp kt ak n kwn ak 'kOya cOmey'..aihh ak pOm plik..huhu..tp ak xksah pOm..sbb stgah org ckp law ad org ckp kte ny 'kOya cOmey' mkne nye dy tgOk kte ny cOmey la..hahaha..wekk sila muntah jauh2! :)

xpela..ak xksah pOm dy nk ckp cmtu..who cares? ^_^ ..bkn nye ak rugi pape pOm kn..btOl x??cpe sOkong? 

peace nO war ^^




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...