Followers

Wednesday, 16 March 2011

help me!!


Girls! stOp giving yOur bOyfriend or whatever yOur partner a teddy bear! Lelaki memang xske dapat barang2 mcm ny kn..hhuhuhu




Bila sebut tentang hadiah mesti semua pening kan lebih2 lagi kalau untuk lelaki..termasuklah aku..hehehe..tak kira la untuk sape2 pOm kan..bOyfriend ke abang ke adik ke ayah ke..hdiah nie pOm bOleh jgk buat hdiah penghargaan ke, anniversary perkahwinan ke hdiah hari bapa ke..

sO entry kali nie aku nk minta pendapat kOrg la tentang hal nie..kOrg rasa hadiah apa ek yg sesuai nk bg kt lelaki..pening aku fikir pasal nie..hahaha..sO kalau kOrg  ada cadangan bOleh la berkOngsi kan..mungkin juga berdasarkan pengalaman kOrg sendiri ke..share2 la dengan aku ya!!huhu

12 comments:

  1. bg jam!! haahah.... jam otomen...kui3

    bg dompet pun ok jugak.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Yea , kat ats tue sume bt0l .
    D0mpet .
    kasut .
    tali pinggng .
    purfume .
    baju .
    da way op thinkin , bagi ikot ape yg dy mnt :)

    ReplyDelete
  3. thanks ye sume..ok gk cadangan tu..huhu..tp lagi2?ape ek..??

    ReplyDelete
  4. masak sedap2.... kenyangkan perut dia.. baru best..

    ReplyDelete
  5. hadiah plg special...adik bagi hati n kesetiaan adik kt dye...(^_^)

    ReplyDelete
  6. akak bagi coklat jer! ferrero rocher! uum nyuumm! best2! haha

    ReplyDelete
  7. siti hajar..alaa xpndai masak la..hahaha
    kak anies..blh gk kn..hehehe
    miss anis..cOklat??bez nyer..tp law org yg bg kt kte lg bez..hehehe

    ReplyDelete
  8. jam dompet... kalo laki tu berkerja tie is good enought.. ;p

    ReplyDelete
  9. hahahaha..kalau aku..aku nk bgi dia dompet..walau dia letak kat punggung hahahaha...tapi laki n dompet ta leh berpisah...:P

    ReplyDelete
  10. bagi jersey team feveret dorang..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...