Followers

Wednesday, 30 March 2011

pengsan kat sekOlah


wahh tajuk bikin gempak je..macam aku plak yg pengsan..hehehe..sebenarnya bkn aku la pengsan tp ada budak kat sekOlah aku..tetibe je diOrang pengsan..tp mmg la tetibe kn,tak kan dirancang plak..ape la aku nie..hikhikhik..tp kan yg aku hairan 3 org pengsan dalam mase yg same..kOrg xrasa pelik ke..tiga2 pengsan skali je..

pastu macam biase..ramai la wartawan2 yg dtg menyibuk jgak nk tw..termasuk lah aku..heheheh..ada setengah tu terhendap2 kt pintu la, dah macam gaya org nk mencuri pOm ada aku tgOk..tp bkn aku..hahaha..macam2 kerenah..lucu plak..kikikiki

tp kn ada la budak tu kan..salah sOrg yg pengsan tu awek dia..kalut bkn main lagi dia td..mase ambulans dtg ambik pOm dia yg lebih kalut dr parents awek dia..ciap nk naik ambulans lagi nk ikut awek dia..wahh rOmantik gtu..kuikuikui

xpela..semOga kOrg cepat baik yer..get well sOon!! eh2 macam org sakit la plak kn ckp cm tu..ahhh ske ati la..

6 comments:

  1. ahaha . tak pelik pon :) awk tahu , dlm tubuh kite nie ade 1 bhan kimia bertindak untk 'seragamkan' kite dgn org lain . sbg cntoh , period . phm ? kalu tak phm search google . haha :P

    ReplyDelete
  2. aikk,,awat sampai 3 org???pelik la

    ReplyDelete
  3. tiyah:hahah..ad plak macam tu..xtw plak..hakhakhak

    ReplyDelete
  4. sape yg pengsan 2 dik?truk ke spai panggil ambulans....;-)

    ReplyDelete
  5. xtw la kak anies..truk gk kOt..cmpai 3buah ambulans yg dtg tu..hukhukhuk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...