Followers

Tuesday 10 May 2011

disengat lipan..ouchh!!

waa skit gler2 kne sengat..first time kne sengat kt lipan..mmg skit wOo..hehe..xterbangun aku dua ary ny..

cerita dia mcm ni..ary ahd mlm tu aku kuar la ngan my mOm g kdai bku..blik umh tu my mOm berhenti kt pgar sebab nk ambk surat dlm peti surat kt pgar tu..sO aku la yg trun ambk..bru je aku nk kuar,blum sempat nk melangkah ag..aduhhhh skit gler..mmg xnmpk la sbb mse tu gelap cgt..trus my mOm bwk aku g klinik..dOktOr ckp mybe lipan or kala jengking la..dua kali suntik tp still xthan..dOktOr da suh g hOspital dah..tp xnk den..kihkihkih

 dah la kne time aku exam..x exam la aku jwb nye..skrg pun aku jalan ala2 tempang ag..mlu ah..hohoho..xpela..kOrg dOakan aku cpt sembuh ye!! =) daa



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...