Followers

Thursday 12 May 2011

ilysm!!!

salam sume..ari nie aku nk cte sal bf ak plak..xtw la npe ttbe emO plak ari nie..rindu cgt kt dy tw...huhuhu..minggu dpn dah birthday dia..wahh dah tua dah dy..da 18thun dah..huhuhu..tp aku still xbeli pape ag kt dy...jhat kn aku..kahkahkah...

tp aku ske surprise!!hehehe..thun lps mse birthday dia pOm aku ada gk wt surprise..kelakar ble igt mke dy mcm tu..hahahah..*gelak guling2!!* tp thun ny xtw la dpt wt cm tu ag ke x..da xde idea la..huhuhu..mybe wt biase2 je kOt..tp xtw la kn..kehkehkeh...*muka penuh muslihat*

 


ari nie aku da cOuple ngan dy 1thun 4bulan 3mnggu...143 mksdnye i lOve u!!!heheheh..love u dear....smOga hubungan nie kekal selamanye...amin....=) .. Opss terlebih jiwang plak..kuikuikui

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...